ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW-F353200

ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW-F353200

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 یکی از جدیدترین و بروزترین محصولات تولیدی شرکت اسنوا می باشد. این محصول از لحاظ عملکرد و طراحی نسبت به محصولات قدیمی تر شرکت اسنوا بهبود یافته است که در نگاه اول می توان به نمایشگر LED قسمت جلو دستگاه اشاره نمود. اگر خانواده پرجمعیتی هستید و یا در طول روز نیاز به شستشو چند باره ظرف هایتان دارید، بدون شک خرید ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 یکی از گزینه های عالی و کاربردی برای شما خواهد بود.

 

به جای ظرف شستن، برای ورزش و مطالعه وقت بزار !

 

مشخصات ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200

ماشین های ظرفشویی بطور کلی برای افرادی که بیشتر زمان خود را خارج از منزل هستند و یا نمی خواهند زمان زیادی را به شستن ظروف کثیف اختصاص دهند بسیار مفید می باشد. شرکت اسنوا نیز مانند بسیاری از برندهای معتبر جهانی در تلاش است تا همواره بهترین و بروزترین ماشین های ظرفشویی را تولید و روانه بازار کند. از این رو ظرفشویی مدل SDW-F353200 یکی از جدیدترین مدل هایی است که توسط متخصصان شرکت اسنوا ساخته و تولید شده است که در ادامه به توضیح بیشتری در این رابطه خواهیم پرداخت.

 

بهترین ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا مدل SDW F353200

 

• ظرفیت بالای شستشو ظروف

ماشین ظرفشویی مدل SDW-F353200 با دارا بودن 3 سبد شستشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع، به راحتی ظرف های کثیف شما را در یک نوبت شستشو و آبکشی می نماید. با استفاده از ماشین ظرفشویی 13 نفره اسنوا می توان در هر نوبت استفاده، تعداد ۱۴۴ تکه ظرف را شستشو و آبکشی نمود. این محصول از این بابت بسیار مناسب برای خانواده های پر جمعیت و مهمانی های شلوغ شما می باشد.

• میزان صدای کم در زمان استفاده

ماشین های ظرفشویی اسنوا دارای صدای بسیار کمی در حین استفاده می باشند، بطوری که میزان صدای این دستگاه تقریبا در حدود 49 دسی بل است. از این رو هیچ مزاحمتی را برای افراد، در زمان کارکرد نخواهد داشت.

 

• مصرف پایین آب و انرژی

مصرف آب در این مدل از ظرفشویی در حدود 10 لیتر است که در مقایسه با سایر مدل ها، مصرفی به مراتب پایین تر دارد. همچنین مصرف انرژی برق در این مدل از دستگاه نیز پایین بوده و دارای گرید مصرف انرژی ++A می باشد.

 

• سیستم عیب یابی هوشمند

سیستم ها و برنامه های شستشو کاربردی در این مدل از ظرفشویی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توان به سیستم عیب یابی هوشمند (Intelligent Trouble shooting) دستگاه اشاره داشت. این سیستم باعث می گردد تا در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه، به راحتی از آن مطلع شویم.

 

• برنامه های متنوع شستشو ظروف

ظرفشویی اسنوا مدل SDW-F353200 دارای 5 برنامه متنوع شستشو می باشد که از مهم ترین آن ها لازم است به شستشو خودکار، شستشو ظروف حساس، شستشو سریع، برنامه مختص شستشو ظروف چینی و شیشه ای اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این محصول لازم است به امکان راه اندازی دستگاه با تاخیر 1 الی 12 ساعته اشاره نمود که می توان با برنامه ریزی قبلی تمامی ظروف را برای شستشو در داخل آن قرار داد.

 

مشخصات و ویژگی های ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW F353200

 

• استفاده در حالت نصف

چنانچه هر روز از ماشین ظرفشویی منزل استفاده می نمایید و تعداد ظرف هایتان از ظرفیت ماشین ظرفشویی کمتر است، می توانید از قابلیت (HALF LOAD) دستگاه استفاده کنید. با استفاده از این حالت مصرف آب، برق و مواد شوینده به حداقل خواهد رسید.

 

• قابلیت تغییر آسانسوری ارتفاع سبد دوم

در این مدل از ماشین ظرفشویی اسنوا سه سبد شستشو قرار گرفته است که طبقه دوم قابلیت جابجایی را دارد و می توان با استفاده از جابجایی آن انواع ظروف را برای شستشو در داخل ماشین ظرفشویی قرار داد. همچنین طبقه سوم نیز به منظور شستشو ویژه قاشق و چنگال قرار گرفته است.

 

• طراحی و رنگ بندی متنوع

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی مدل SDW-F353200 شما می توانید رنگ بندی های متنوعی را با توجه به دیزاین و دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید. این محصول از برند اسنوا دارای دو رنگ بندی سفید و استیل است. لازم به توجه است که این محصول از صفحه نمایش LED با قابلیت عملکرد لمسی نیز برخوردار می باشد.

 

• برنامه شستشو (60 دقیقه) در ماشین ظرفشویی

برنامه شستشـو سریع ماشین ظرفشویی اسنوا این امکان را برای کاربر فراهم می سـازد تا ظروفی را که به صورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار گرفته و کثیفی و چربی خاصی ندارند را در مدت زمان ۶۰ دقیقه بطور کامل شستشو و آبکشی نماید. این برنامـه بـا نهایـت صرفـه جویـی در مصـرف آب و انـرژی، تمامی ظروف را شستشو خواهد داد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

لوازم خانگی اسنوا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید لوازم خانگی بشمار می رود که مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، ماشین ظرفشویی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک علاوه بر ضمانت نامه رسمی برای خدمات به مشتریان، با داشتن فروشگاه های زنجیره ای حقیقی و با ۲۵ سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، مفتخر است ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، نوید بخش خرید اینترنتی لذت بخش برای هموطنان عزیز باشد.