خرید قسطی یا نقدی، کدام به صرفه تر است؟

خرید اقساطی لوازم خانگی چرا قسطی بخریم

چرا قسطی بخریم؟ مزایای خرید اقساطی چیست؟ خرید لوازم خانگی به صورت اقساط یک روش هوشمندانه و کاربردی برای خرید فوری کالا و بدون نیاز به پرداخت وجه می باشد. در این روش اگر به کالایی نیاز داشته باشید، لازم نیست صبر کنید تا همه‌ی مبلغ آن فراهم شود و بعد اقدام به خرید نمایید. بلکه به راحتی می توانید کالای خود را با استفاده از اعتبار، وام و چک خریداری کنید. برای باز پرداخت آن هم، بازه زمانی طولانی در نظر گرفته شده است.

برای مثال صاحبان برند های معتبری همچون محصولات برند دوو و اسنوا شرایطی را برای سهولت در خرید فراهم کرده اند که خریداران لوازم مورد نیاز خود را با حداقل پیش پرداخت یا حتی بدون پرداخت هیچ هزینه اولیه ای تهیه نمایند. از این رو در این مطلب از سایت انتخاب کلیک قصد داریم خرید اقساطی لوازم خانگی و مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم به دنبال خرید لوازم خانگی به صورت اقساط هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

خرید اقساطی چگونه خریدی است؟

اگر بخواهیم تعریف کاملی از خرید اقساطی بیان کنیم، باید بگوییم که خرید اقساطی به این صورت است که در آن خریدار تنها بخش کمی از مبلغ کالا را به صورت نقدی پرداخت می کند و مابقی وجه، در اقساط با فاصله زمانی مختلف و مشخص، پرداخت خواهد شد. حتی برخی از کالاها به صورت از دم قسط به مشتریان عرضه می شوند و هنگام خرید آن ها نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اولیه ای نیست. وجهی که در هر قسط پرداخت می شود از قبل تعیین شده است. خرید از این طریق دارای شرایطی است که هم برای خریدار و هم برای فروشنده مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت. همچنین برای اطلاع از شرایط خرید قسطی بدون پرداخت هزینه می توانید مطلب خرید اقساطی بدون پیش پرداخت را مطالعه نمایید.

 

خرید قسطی یا نقدی، کدام به صرفه تر است؟

در صورتی که قصد خرید کالایی را دارید اما در شرایط کنونی بودجه لازم برای خرید نقدی را در اختیار ندارید؛ یا اینکه این امکان در آن زمان در برنامه ریزی مالی شما فراهم نیست، خرید اقساطی راه حل مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین خانواده هایی که قصد خرید جهیزیه برای فرزندانشان را دارند با هزینه های زیادی روبه رو هستند که خرید اقساطی کمک ویژه ای برای آنها خواهد بود. خرید لوازم خانگی به صورت قسطی موجب کاهش فشار مالی زیادی از خریدار خواهد شد. اگر در شرایط فعلی که قیمت ها نوسانات زیادی دارد و روز به روز در حال افزایش است بخواهید منتظر بمانید تا بودجه کافی برای خرید کالای مورد نیاز شما فراهم شود؛ ممکن است در مدت‌زمانی که شما مشغول جمع‌آوری پول برای خرید این کالا هستید، قیمت آن افزایش یابد.

 

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی

 

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی

  • در صورتی که قصد خرید کالایی برای منزل خود را دارید، لازم نیست صبر کنید تا کل مبلغ خرید را آماده داشته باشید. با شرایط اقساطی به آسانی می توانید خرید لوازم خانگی خود را انجام داده و کالای مورد نیاز خود را دریافت نمایید. این مورد برای کالاهای ضروری منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای مثال اگر یخچال خراب شود و قابل تعمیر نباشد، نمی‌توان چند ماه برای خرید یک یخچال جدید صبر کرد. بنابراین مجبورید هر چه سریع تر یک یخچال را جایگزین نمایید از این رو این شرایط بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

  • با توجه به نوسانات دلار و افزایش قیمت‌ها، هر چقدر زودتر اقدام به خرید کالای خود نمایید به نفع شما خواهد بود.

 

  • با خرید لوازم خانگی به صورت اقساط فشار مالی ناگهانی به خود یا خانواده تان وارد نمی‌شود. همچنین می‌توانید با توجه به توان مالی خودتان میزان هر قسط را انتخاب نمایید.

 

  • به راحتی می توانید همزمان چند کالا از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و لوازم دیگر مورد نیاز خود را خریداری نموده و بعدا اقساط آن را پرداخت کنید.

 

خرید اقساطی لوازم خانگی در انتخاب کلیک

 

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی در انتخاب کلیک

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی دوو و اسنوا برای شما در سایت انتخاب کلیک به ساده ترین حالت فراهم است. شما عزیزان می توانید به 2 طریق، خرید از طریق چک و خرید از طریق وام بانک مهر ایران اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

خرید اقساط از طریق چک

خرید چکی از طریق چک صیادی بنفش انجام می شود. برای مشاغل آزاد به همراه جواز کسب و پرینت حساب و کارمندان خصوصی با ارائه فیش حقوقی می باشد. لازم به ذکر است سقف این وام از 50 میلیون تا 75 میلیون تومان برای این افراد در نظر گرفته شده است. در ادامه سقف خرید چکی برای کارمندان دولتی و بازنشستگان تامین اجتماعی از 50 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان بوده و این افراد امکان تسویه حساب تا 12 قسط را خواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می شود مطلب شرایط ویژه خرید اقساطی در انتخاب کلیک را مطالعه نمایید.

 

خرید اقساط از طریق وام بانک مهر ایران

بانک مهر ایران به عنوان یکی از بانک های همکار در طرح خرید اعتباری دوو و اسنوا تسهیلات خود را تحت عنوان “کالا کارت” تا سقف 200 میلیون تومان ارائه می دهد. سود کارمزد این طرح 4 درصد و بازپرداخت آن 12 و 18 ماهه می باشد. در این طرح می‌توانید بدون نیاز به سپرده گذاری با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض الحسنه برای خرید کالا استفاده نمایید. برای این کار لازم است با مراجعه به یکی از شعب بانک مهر ایران، اقدام به افتتاح حساب و دریافت کالا کارت نمایید. پس از دریافت این کالا کارت امکان خرید اقساطی از کلیه فروشگاه های دوو و اسنوا در سراسر کشور ممکن می باشد. پرداخت اقساط در این طرح پس از گذشت یک ماه از دریافت کالا کارت آغاز می شود.

 

خرید لوازم خانگی به صورت اعتباری

از دیگر انواع خرید اقساطی، خرید اعتباری لوازم خانگی می باشد. امروزه خرید اعتباری در همه جای دنیا امری رایج بوده و تا به امروز نیز رشد فراوانی داشته است. اما خرید اعتباری به چه معناست؟ اگر پول نقد به اندازه خرید مورد نظرتان ندارید هیچ جای نگرانی نیست. می توانید خرید کنید و بعدا مبلغ آن را پرداخت کنید. این همان پرداخت اعتباری با شعار “امروز بخر و بعدا پرداخت کن” است. در راستای امکان خرید اعتباری، می توانیم به اعتبار در قالب سامانه “تالی” اشاره کنیم. تالی یک روش پرداخت اعتباری و خدمتی جدید از اپلیکیشن آپ است. با استفاده از این روش در لحظه خرید کنید و هزینه را یک ماه بعد و بدون کارمزد پرداخت کنید.

 

خرید در زمان جشنواره فروش لوازم خانگی

همانطور که می دانید شرکت های معتبر لوازم خانگی مانند دوو، اسنوا، لایف و … در بازه های زمانی مختلف در سال جشنواره های فروش ویژه ای را برگزار می کنند که از زمان محدودی برخوردار هستند. شما میتوانید با دقت به این موضوع از جشنواره فروش ویژه ای که توسط این شرکت ها برگزار می شود بهره مند شوید. برای مثال در جشنواره پاییزه دوو 1402 میتوانید انواع تلویزیون های اسمارت، ماشین ظرفشویی، انواع یخچال فریزرهای دوو و ماشین لباسشویی های دوو را که دارای هدیه نقدی می باشند، با قیمت عالی خریداری نمایید. همچنین فروشگاه لوازم خانگی انتخاب کلیک نیز در بازه های ماهانه، تخفیفات ویژه ای را بر روی محصولات خود اعمال می نماید.

 

نتیجه گیری

با خرید به صورت اقساطی می توانید الان محصول خود را خریداری نمایید و بعدا پرداخت آن را انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک لوازم خانگی اعم از صوتی و تصویری، لوازم برقی کوچک و بزرگ، لوازم برودتی و انواع لوازم خانگی دیگری موجود است. برای خرید هر کدام از لوازم مورد نیاز خود می توانید با شرایط اقساطی گفته شده در این مطلب خرید خود را به راحتی انجام دهید. در هنگام خرید حتما به گارانتی و ضمانت محصول توجه نمایید.

مجموعه انتخاب کلیک با عنایت به ضرورت این موضوع، تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می نماید. مجموعه انتخاب کلیک در شهر کرج همواره مناسب ترین قیمت ها و باکیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما عزیزان می توانید به صورت کاملا آنلاین از طریق «سایت انتخاب کلیک» از جدیدترین محصولات و شرایط ویژه خرید محصولات این فروشگاه با خبر شوید.